3 december 2009
1 minuut

Schriftelijke dienstverlening gemeente niet optimaal

Naar aanleiding van signalen van Arnhemse bewoners wil de PvdA-fractie antwoord hebben op een aantal vragen over de afhandeling van schriftelijk vragen en klachten. Het laatste kwartaal ontvangt de fractie veel berichten dat bewoners maanden moeten wachten op een antwoord. In sommige gevallen wordt er zelfs helemaal niet geantwoord en is de brief “waarschijnlijk zoek”.

Uit onderzoek van TNS-NIPO en SGBO blijkt dat de dienstverlening aan de balie, via internet en telefoon wordt gewaardeerd met een 7,4. Maar de waardering voor de schriftelijke dienstverlening lijkt er niet in te zijn opgenomen.

De PvdA-fractie wil graag opheldering van het college over het genoemde onderzoek, het proces van afhandeling van een schriftelijke vraag of klacht en eventuele voorgenomen verbeterpunten.

Vorige Bericht

Woningbouw Braamweg moet groene omgeving versterken

Volgende Bericht

Arnhemse lijsttrekkers in debat over sport

Laatste berichten

Recensie: KoffieKafeetje Mon Chou

Het witte neo-renaissance pand aan de Hommelstraat straalt eigenlijk altijd. Zelfs als de wolken de lucht grijs kleuren en de temperatuur buiten guur aanvoelt. Bij binnenkomst van dit sympathieke zaakje is het

Merkanalyse: Arnhem is een sterk merk!

Hoe groot is de kracht van het merk Arnhem? Wat zijn de sterke punten van de stad en waar is verbetering mogelijk? Die zaken staan in de strategische merkanalyse van Arnhem, die
Ga naarBoven